gran turismo sport

baybarsturan

Administrator
Yönetici
Admin
Inspector
Katılım
9 Haz 2020
Mesajlar
1,962
Tepkime puanı
10,557
Puanları
113
Yaş
45
Konum
ANTALYA
15.jpg

Gran Turismo Sport
CUSA02168 – EUR

Oyun TR Altyazılı olması gerekiyor
BU OYUN SAVE ALMAMAKTADIR. HER KAPATILDIĞINDA BAŞTAN BAŞLANIYOR.



( 1 )
Oyun
5.05 & 6.72
v1.00
40 GB

:zippyshare:
Gizli içerik
Bu içeriği görüntülemek için beğenmelisiniz.
Password: todoinmega

ALTERNATİF YEDEK LINK
:mega:
Gizli içerik
Bu içeriği görüntülemek için beğenmelisiniz.
Password: todoinmega

________________________________________

( 2 )
Update
5.05 & 6.72
v1.14
20 GB

:1fichier:
Türkiye'den linke ulaşmak için Proxy Sitesi yada VPN kullanın
Gizli içerik
Bu içeriği görüntülemek için beğenmelisiniz.
________________________________________

( 3 )
Update (Bu update 6.72 sürüm gerektirmektedir. 5.05 sürümler için değildir.)
6.72 - (Debug Menu Açıktır - Yanlış hatırlamıyorsam Debug Menü açık olmasına rağmen offline save yapılamıyordu)
v1.47
48 GB (Evet update dosyası ana oyundan bile büyük boyutludur. Doğru görüyorsunuz. :))
:gdrive:

Gizli içerik
Bu içeriği görüntülemek için beğenmelisiniz.

DEBUG MENU NEDİR? Oyunu test edebilmek için yapımcıların girdiği gizli menüdür. En baştan oyunda bulunan bütün arabalar seçilebilir, para eklenebilir, pistler seçilebilir ve yönleri değiştirilebilir gibi özellikler olduğunu hatırlıyorum. Oyuna ilk yarışta LaFerrari ile başlayabilirsiniz. :)


KURULUM SIRASI - SETUP ORDER

6.72 KONSOLLAR 1 + 3 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU VAR)
5.05 KONSOLLAR 1 + 2 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU YOK)

 

MucoBEY

Üye
Kullanıcı
Katılım
26 Tem 2020
Mesajlar
139
Tepkime puanı
54
Puanları
28
Yaş
20
Ekli dosyayı görüntüle 1208

Gran Turismo Sport
CUSA02168 – EUR

Oyun TR Altyazılı olması gerekiyor

Oyun
5.05 & 6.72
v1.00
40 GB

:zippyshare:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

ALTERNATİF YEDEK LINK
:mega:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

________________________________________

Update
5.05 & 6.72
v1.14
20 GB

:1fichier:
Türkiye'den linke ulaşmak için Proxy Sitesi yada VPN kullanın
[Gizli içerik]

________________________________________

Update (Bu update 6.72 sürüm gerektirmektedir. 5.05 sürümler için değildir.)
6.72 - (Debug Menu Açıktır - Yanlış hatırlamıyorsam Debug Menü açık olmasına rağmen offline save yapılamıyordu)
v1.47
48 GB
:gdrive:
[Gizli içerik]
3 sorum var
sürüm 1.47 yani en alttaki link oyun + update mi yoksa direk update mi?
save nasıl yapacağım bilgin var mı? veya 1.14 sürümü indiriyim onda öyle bir sıkıntı yoksa
debug menü ne işe yarıyor?
 

baybarsturan

Administrator
Yönetici
Admin
Inspector
Katılım
9 Haz 2020
Mesajlar
1,962
Tepkime puanı
10,557
Puanları
113
Yaş
45
Konum
ANTALYA
3 sorum var
sürüm 1.47 yani en alttaki link oyun + update mi yoksa direk update mi?
save nasıl yapacağım bilgin var mı? veya 1.14 sürümü indiriyim onda öyle bir sıkıntı yoksa
debug menü ne işe yarıyor?
Bu oyun online save isteyen bir oyundur yani ilerleme kaydedilemiyor. Yani oyun kapatılıp açıldığında sıfırdan baştan başlanıyor.
Yani bu oyunda story tarzı bir durum var mı bilemiyorum oyun çalışıyor mu diye test etmek harici uzun süreli oynamadım.
Atıyorum bu oyunun 10 saat story oynanabilirliği var ise bu oyunu bitirebilmek için ya 10 saat konsolu hiç kapatmadan oynanmalı,
yada konsolu dinlenme moduna alarak kapatılmalı ve konsol tekrar açıldığında başka hiçbir şey çalıştırmadan bu oyuna devam edilmelidir.
Yada story yoksa bile kazandığınız yarışlar, sahip olduğunuz araçlar falan oyunu kapattığınız anda gidecektir. Yani kapatmadan oynamak gerekir.

Ben merakınız gidermek için bu oyunu ekledim yani kendiniz bakıp karar verin.

Oyun ve updateler ayrı ayrıdır. Evet v1.47 update dosyası update'dir ve ana oyundan bile daha büyüktür. Oyuna çok düzeltme yada güncelleme yapılmış demek oluyor.

Debug menu sadece 6.72 versiyonun desteklediği v1.47 update içine konulmuş yani bu update 5.05 konsollarda çalışmaz.

Ne işe yarar? derseniz!
Oyunda debug menü açılarak oyundaki bütün araçlar alınabilir, para eklenebilir, pistler açılıp oynanabilir gibi düşün yani aynı hile gibi işte bu menü normalde oyun yapımcılarının test menusu oluyor. Ben geçmişte test ettiğimde oyunda atıyorum dandik bir Mazda model araba veriliyor sana oyuna bununla başlarken ben debug menüden kendime La-Ferrari almıştım ve onunla oyuna başlamıştım. Tabi test için 1-2 yarış yapmıştım. İşte böyle bir şey.

Ama debug menu offline save özelliği katmıyor oyuna. Bazı yerlerde debug menu ile offline save oluyor gibi bir not görürseniz bu bilgi yanlıştır. Bu notu yazanlar denemeden sadece tahminlerini yazıyorlar. Ben denedim ve offline save olayı görmedim yada belki ben görememişimdir.
Artık merak eden isteyenler için denemesi ve bilgi vermesi 6.72 konsolu olan sizlerden gelsin.
 

MucoBEY

Üye
Kullanıcı
Katılım
26 Tem 2020
Mesajlar
139
Tepkime puanı
54
Puanları
28
Yaş
20
Bu oyun online save isteyen bir oyundur yani ilerleme kaydedilemiyor. Yani oyun kapatılıp açıldığında sıfırdan baştan başlanıyor.
Yani bu oyunda story tarzı bir durum var mı bilemiyorum oyun çalışıyor mu diye test etmek harici uzun süreli oynamadım.
Atıyorum bu oyunun 10 saat story oynanabilirliği var ise bu oyunu bitirebilmek için ya 10 saat konsolu hiç kapatmadan oynanmalı,
yada konsolu dinlenme moduna alarak kapatılmalı ve konsol tekrar açıldığında başka hiçbir şey çalıştırmadan bu oyuna devam edilmelidir.
Yada story yoksa bile kazandığınız yarışlar, sahip olduğunuz araçlar falan oyunu kapattığınız anda gidecektir. Yani kapatmadan oynamak gerekir.

Ben merakınız gidermek için bu oyunu ekledim yani kendiniz bakıp karar verin.

Oyun ve updateler ayrı ayrıdır. Evet v1.47 update dosyası update'dir ve ana oyundan bile daha büyüktür. Oyuna çok düzeltme yada güncelleme yapılmış demek oluyor.

Debug menu sadece 6.72 versiyonun desteklediği v1.47 update içine konulmuş yani bu update 5.05 konsollarda çalışmaz.

Ne işe yarar? derseniz!
Oyunda debug menü açılarak oyundaki bütün araçlar alınabilir, para eklenebilir, pistler açılıp oynanabilir gibi düşün yani aynı hile gibi işte bu menü normalde oyun yapımcılarının test menusu oluyor. Ben geçmişte test ettiğimde oyunda atıyorum dandik bir Mazda model araba veriliyor sana oyuna bununla başlarken ben debug menüden kendime La-Ferrari almıştım ve onunla oyuna başlamıştım. Tabi test için 1-2 yarış yapmıştım. İşte böyle bir şey.

Ama debug menu offline save özelliği katmıyor oyuna. Bazı yerlerde debug menu ile offline save oluyor gibi bir not görürseniz bu bilgi yanlıştır. Bu notu yazanlar denemeden sadece tahminlerini yazıyorlar. Ben denedim ve offline save olayı görmedim yada belki ben görememişimdir.
Artık merak eden isteyenler için denemesi ve bilgi vermesi 6.72 konsolu olan sizlerden gelsin.
valla denemek isteyen denesin ben o yüke giremem 1.14 den devam ederim :D
edit 1fichier de downloada basıyorum indirmiyor sayfayı yeniliyor ne yapacağım? 3 dakika sonra indirebilirsin yazıyordu 3 dakika sonra indire bastım sayfayı yeniliyor...
 
Son düzenleme:

Nyks58

Üye
Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2020
Mesajlar
183
Tepkime puanı
261
Puanları
63
valla denemek isteyen denesin ben o yüke giremem 1.14 den devam ederim :D
edit 1fichier de downloada basıyorum indirmiyor sayfayı yeniliyor ne yapacağım? 3 dakika sonra indirebilirsin yazıyordu 3 dakika sonra indire bastım sayfayı yeniliyor...
1.14'te save sorunu yok mu hocam
 

baybarsturan

Administrator
Yönetici
Admin
Inspector
Katılım
9 Haz 2020
Mesajlar
1,962
Tepkime puanı
10,557
Puanları
113
Yaş
45
Konum
ANTALYA
valla denemek isteyen denesin ben o yüke giremem 1.14 den devam ederim :D
edit 1fichier de downloada basıyorum indirmiyor sayfayı yeniliyor ne yapacağım? 3 dakika sonra indirebilirsin yazıyordu 3 dakika sonra indire bastım sayfayı yeniliyor...
Başka bir proxy sitesi yada Opera VPN ile deneyin. Ayrıca indirmeler için IDM kullanın.
 

baybarsturan

Administrator
Yönetici
Admin
Inspector
Katılım
9 Haz 2020
Mesajlar
1,962
Tepkime puanı
10,557
Puanları
113
Yaş
45
Konum
ANTALYA
1.14'te save sorunu yok mu hocam
Maalesef save sorunu her türlü var.
Bu oyun save yapmıyor daha doğrusu orijinal konsollarda online save alıyor yani save dosyası oyun firmasının serverında tutuluyor.
Korsan konsollarda online erişim yapılamadığı için bu gerçekleşmiyor. Kısaca bu oyun hiçbir şekilde save yapmıyor.
 

MucoBEY

Üye
Kullanıcı
Katılım
26 Tem 2020
Mesajlar
139
Tepkime puanı
54
Puanları
28
Yaş
20
Maalesef save sorunu her türlü var.
Bu oyun save yapmıyor daha doğrusu orijinal konsollarda online save alıyor yani save dosyası oyun firmasının serverında tutuluyor.
Korsan konsollarda online erişim yapılamadığı için bu gerçekleşmiyor. Kısaca bu oyun hiçbir şekilde save yapmıyor.
keşke bunu ilk başta söyleseydiniz neyse indirmeyi iptal edeyim madem save alamıyorsak oynanmaz
 

maciras

Üye
Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2020
Mesajlar
257
Tepkime puanı
394
Puanları
63
Konum
İstanbul
keşke bunu ilk başta söyleseydiniz neyse indirmeyi iptal edeyim madem save alamıyorsak oynanmaz
Bu oyun online save isteyen bir oyundur yani ilerleme kaydedilemiyor. Yani oyun kapatılıp açıldığında sıfırdan baştan başlanıyor.
Yani bu oyunda story tarzı bir durum var mı bilemiyorum oyun çalışıyor mu diye test etmek harici uzun süreli oynamadım.
Atıyorum bu oyunun 10 saat story oynanabilirliği var ise bu oyunu bitirebilmek için ya 10 saat konsolu hiç kapatmadan oynanmalı,
yada konsolu dinlenme moduna alarak kapatılmalı ve konsol tekrar açıldığında başka hiçbir şey çalıştırmadan bu oyuna devam edilmelidir. Ya da story yoksa bile kazandığınız yarışlar, sahip olduğunuz araçlar falan oyunu kapattığınız anda gidecektir. Yani kapatmadan oynamak gerekir.

...


Ama debug menu offline save özelliği katmıyor oyuna. Bazı yerlerde debug menu ile offline save oluyor gibi bir not görürseniz bu bilgi yanlıştır. Bu notu yazanlar denemeden sadece tahminlerini yazıyorlar. Ben denedim ve offline save olayı görmedim ya da belki ben görememişimdir.
İlk başta söylenmiş zaten. Buyrun...
 

Mejuu

Yeni Üye
Kullanıcı
Katılım
26 Tem 2020
Mesajlar
51
Tepkime puanı
18
Puanları
8
Ekli dosyayı görüntüle 1208

Gran Turismo Sport
CUSA02168 – EUR

Oyun TR Altyazılı olması gerekiyor
BU OYUN SAVE ALMAMAKTADIR. HER KAPATILDIĞINDA BAŞTAN BAŞLANIYOR.



( 1 )
Oyun
5.05 & 6.72
v1.00
40 GB

:zippyshare:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

ALTERNATİF YEDEK LINK
:mega:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

________________________________________

( 2 )
Update
5.05 & 6.72
v1.14
20 GB

:1fichier:
Türkiye'den linke ulaşmak için Proxy Sitesi yada VPN kullanın
[Gizli içerik]

________________________________________

( 3 )
Update (Bu update 6.72 sürüm gerektirmektedir. 5.05 sürümler için değildir.)
6.72 - (Debug Menu Açıktır - Yanlış hatırlamıyorsam Debug Menü açık olmasına rağmen offline save yapılamıyordu)
v1.47
48 GB (Evet update dosyası ana oyundan bile büyük boyutludur. Doğru görüyorsunuz. :))
:gdrive:
[Gizli içerik]


DEBUG MENU NEDİR?
Oyunu test edebilmek için yapımcıların girdiği gizli menüdür. En baştan oyunda bulunan bütün arabalar seçilebilir, para eklenebilir, pistler seçilebilir ve yönleri değiştirilebilir gibi özellikler olduğunu hatırlıyorum. Oyuna ilk yarışta LaFerrari ile başlayabilirsiniz. :)


KURULUM SIRASI - SETUP ORDER

6.72 KONSOLLAR 1 + 3 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU VAR)
5.05 KONSOLLAR 1 + 2 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU YOK)

Teşekkürler
 

Hakan46

Yeni Üye
Kullanıcı
Katılım
17 Mar 2021
Mesajlar
50
Tepkime puanı
4
Puanları
8
sa
Ekli dosyayı görüntüle 1208

Gran Turismo Sport
CUSA02168 – EUR

Oyun TR Altyazılı olması gerekiyor
BU OYUN SAVE ALMAMAKTADIR. HER KAPATILDIĞINDA BAŞTAN BAŞLANIYOR.



( 1 )
Oyun
5.05 & 6.72
v1.00
40 GB

:zippyshare:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

ALTERNATİF YEDEK LINK
:mega:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

________________________________________

( 2 )
Update
5.05 & 6.72
v1.14
20 GB

:1fichier:
Türkiye'den linke ulaşmak için Proxy Sitesi yada VPN kullanın
[Gizli içerik]

________________________________________

( 3 )
Update (Bu update 6.72 sürüm gerektirmektedir. 5.05 sürümler için değildir.)
6.72 - (Debug Menu Açıktır - Yanlış hatırlamıyorsam Debug Menü açık olmasına rağmen offline save yapılamıyordu)
v1.47
48 GB (Evet update dosyası ana oyundan bile büyük boyutludur. Doğru görüyorsunuz. :))
:gdrive:
[Gizli içerik]


DEBUG MENU NEDİR?
Oyunu test edebilmek için yapımcıların girdiği gizli menüdür. En baştan oyunda bulunan bütün arabalar seçilebilir, para eklenebilir, pistler seçilebilir ve yönleri değiştirilebilir gibi özellikler olduğunu hatırlıyorum. Oyuna ilk yarışta LaFerrari ile başlayabilirsiniz. :)


KURULUM SIRASI - SETUP ORDER

6.72 KONSOLLAR 1 + 3 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU VAR)
5.05 KONSOLLAR 1 + 2 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU YOK)

sağol
 

Mejuu

Yeni Üye
Kullanıcı
Katılım
26 Tem 2020
Mesajlar
51
Tepkime puanı
18
Puanları
8
Ekli dosyayı görüntüle 1208

Gran Turismo Sport
CUSA02168 – EUR

Oyun TR Altyazılı olması gerekiyor
BU OYUN SAVE ALMAMAKTADIR. HER KAPATILDIĞINDA BAŞTAN BAŞLANIYOR.



( 1 )
Oyun
5.05 & 6.72
v1.00
40 GB

:zippyshare:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

ALTERNATİF YEDEK LINK
:mega:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

________________________________________

( 2 )
Update
5.05 & 6.72
v1.14
20 GB

:1fichier:
Türkiye'den linke ulaşmak için Proxy Sitesi yada VPN kullanın
[Gizli içerik]

________________________________________

( 3 )
Update (Bu update 6.72 sürüm gerektirmektedir. 5.05 sürümler için değildir.)
6.72 - (Debug Menu Açıktır - Yanlış hatırlamıyorsam Debug Menü açık olmasına rağmen offline save yapılamıyordu)
v1.47
48 GB (Evet update dosyası ana oyundan bile büyük boyutludur. Doğru görüyorsunuz. :))
:gdrive:
[Gizli içerik]


DEBUG MENU NEDİR?
Oyunu test edebilmek için yapımcıların girdiği gizli menüdür. En baştan oyunda bulunan bütün arabalar seçilebilir, para eklenebilir, pistler seçilebilir ve yönleri değiştirilebilir gibi özellikler olduğunu hatırlıyorum. Oyuna ilk yarışta LaFerrari ile başlayabilirsiniz. :)


KURULUM SIRASI - SETUP ORDER

6.72 KONSOLLAR 1 + 3 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU VAR)
5.05 KONSOLLAR 1 + 2 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU YOK)

Teşekkürler
 

ceysceys

Yeni Üye
Kullanıcı
Katılım
13 Tem 2020
Mesajlar
51
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Ekli dosyayı görüntüle 1208

Gran Turismo Sport
CUSA02168 – EUR

Oyun TR Altyazılı olması gerekiyor
BU OYUN SAVE ALMAMAKTADIR. HER KAPATILDIĞINDA BAŞTAN BAŞLANIYOR.



( 1 )
Oyun
5.05 & 6.72
v1.00
40 GB

:zippyshare:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

ALTERNATİF YEDEK LINK
:mega:
[Gizli içerik]
Password: todoinmega

________________________________________

( 2 )
Update
5.05 & 6.72
v1.14
20 GB

:1fichier:
Türkiye'den linke ulaşmak için Proxy Sitesi yada VPN kullanın
[Gizli içerik]

________________________________________

( 3 )
Update (Bu update 6.72 sürüm gerektirmektedir. 5.05 sürümler için değildir.)
6.72 - (Debug Menu Açıktır - Yanlış hatırlamıyorsam Debug Menü açık olmasına rağmen offline save yapılamıyordu)
v1.47
48 GB (Evet update dosyası ana oyundan bile büyük boyutludur. Doğru görüyorsunuz. :))
:gdrive:
[Gizli içerik]


DEBUG MENU NEDİR?
Oyunu test edebilmek için yapımcıların girdiği gizli menüdür. En baştan oyunda bulunan bütün arabalar seçilebilir, para eklenebilir, pistler seçilebilir ve yönleri değiştirilebilir gibi özellikler olduğunu hatırlıyorum. Oyuna ilk yarışta LaFerrari ile başlayabilirsiniz. :)


KURULUM SIRASI - SETUP ORDER

6.72 KONSOLLAR 1 + 3 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU VAR)
5.05 KONSOLLAR 1 + 2 SIRALAMASINDA KURUN (DEBUG MENU YOK)

 

Skayn

Yeni Üye
Kullanıcı
Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
27
Tepkime puanı
6
Puanları
3
teşekkürler
 
Üst Alt