MERHABA BULUNDUĞUN ŞEHİR?

dila2011

Tanınmış Üye
Admin
Destekçi Üyemiz Aylık
Kullanıcı
Katılım
11 May 2021
Mesajlar
1,570
Tepkime puanı
10,112
Puanları
113
Konum
01🇹🇷👑ADANA👑
Arkadaşlar malum eskisi gibi oyun cıkmıyor canımız sıkılıyor bari tanışmalar aktiviteler yapalım aramızda herkes bulunduğu şehir yazsın ve makine sürümünü gün gelir işimize yarar sorular sorarız toprağım deriz..mesela ben cok guzel dostluklar edindim bu sıtede konustugum arkadaşlarım var yardımlaştığım.
örneğin ben 01 ADANA MAKİNEN 5.05 GİBİ
 
Son düzenleme:

fıro

Tanınmış Üye
Destekçi Üyemiz
Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2020
Mesajlar
1,776
Tepkime puanı
1,963
Puanları
113
İlk sırayı aldığın nasılda belli 01 i koydun hemen abi 🤣 bende 34 İstanbul
 

dila2011

Tanınmış Üye
Admin
Destekçi Üyemiz Aylık
Kullanıcı
Katılım
11 May 2021
Mesajlar
1,570
Tepkime puanı
10,112
Puanları
113
Konum
01🇹🇷👑ADANA👑
evet sayın adminimiz emrebey herkes sızıde merak ediyordur ben biliyorumda başkaları merak ediyordur.
 

demirim31

Aktif Üye
Destekçi Üyemiz
Kullanıcı
Katılım
8 Tem 2020
Mesajlar
373
Tepkime puanı
350
Puanları
63
HATAY MERKEZ.. 5.05-saygılar
 
Son düzenleme:

mad_080

Aktif Üye
Destekçi Üyemiz
Kullanıcı
Katılım
19 Tem 2020
Mesajlar
289
Tepkime puanı
275
Puanları
63
Osmaniye 6.72
 
Son düzenleme:

dila2011

Tanınmış Üye
Admin
Destekçi Üyemiz Aylık
Kullanıcı
Katılım
11 May 2021
Mesajlar
1,570
Tepkime puanı
10,112
Puanları
113
Konum
01🇹🇷👑ADANA👑
Arkadaşlar konuyu editledim cihazımızın sürümünüde yazalım örneğin 5.05 gibi
 

Aslan

Aktif Üye
Destekçi Üyemiz
Kullanıcı
Katılım
26 Tem 2020
Mesajlar
316
Tepkime puanı
406
Puanları
63
İstanbul 6.72 slim cihaz kullanıyorum. İnş uzun sürede kullanırım.
 
Son düzenleme:

fıro

Tanınmış Üye
Destekçi Üyemiz
Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2020
Mesajlar
1,776
Tepkime puanı
1,963
Puanları
113
Tamam abi yazayım konsol 5.05 il İstanbul Anadolu yakası Pendik cep numaramıda yazıyorum :)
 

dila2011

Tanınmış Üye
Admin
Destekçi Üyemiz Aylık
Kullanıcı
Katılım
11 May 2021
Mesajlar
1,570
Tepkime puanı
10,112
Puanları
113
Konum
01🇹🇷👑ADANA👑
Tamam abi yazayım konsol 5.05 il İstanbul Anadolu yakası Pendik cep numaramıda yazıyorum :)
ben biliyorum telefonunu zaten yok gerek yok abi ama şöyle olabilir gunde kac saat sitede duruyorsun bu olabilir örneğin ben 8saat sitedeyim gece 12den sabah 8;)aslında iyi oldu bu başlık gün gelir toplantı yaparsınız buluşup çay kahve içersiniz hatda aranızda turnuva bile yapılabilir yani..
 

dila2011

Tanınmış Üye
Admin
Destekçi Üyemiz Aylık
Kullanıcı
Katılım
11 May 2021
Mesajlar
1,570
Tepkime puanı
10,112
Puanları
113
Konum
01🇹🇷👑ADANA👑
Makine 5.05. İstanbul GaziOsmanPaşa. Her pc' ye oturduğumda bu site dahil birkaç yere bakıyorum öncelik olarak :)
5.05 24 ayar Altındır ya çok şanslısın sende herkese nasip olmaz.Sony bu 5.05lere ps5 vereceklermiş toplatıp :love:okadar değerli düşün
 

fıro

Tanınmış Üye
Destekçi Üyemiz
Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2020
Mesajlar
1,776
Tepkime puanı
1,963
Puanları
113
ben biliyorum telefonunu zaten yok gerek yok abi ama şöyle olabilir gunde kac saat sitede duruyorsun bu olabilir örneğin ben 8saat sitedeyim gece 12den sabah 8;)aslında iyi oldu bu başlık gün gelir toplantı yaparsınız buluşup çay kahve içersiniz hatda aranızda turnuva bile yapılabilir yani..
Abi ben evden daha çok bu siteye giriyorum çünkü evdeykende bu siteye giriyorum ayrıca cepte şifre kaydettim devamlı burada görünebilirim :)
 

mypalaslioglu

Üye
Kullanıcı
Katılım
17 Ocak 2021
Mesajlar
41
Tepkime puanı
9
Puanları
8
İstanbul 5.05 goldhen 1.1 kullanıyorum hala cod cw u bekliyorum 😑
 

maxpayne65

Aktif Üye
Kullanıcı
Katılım
10 Ara 2020
Mesajlar
82
Tepkime puanı
30
Puanları
18
Van Merkez Cihazım pro model sürümü 8.52
 

One41

Aktif Üye
Destekçi Üyemiz
Kullanıcı
Katılım
7 Tem 2020
Mesajlar
281
Tepkime puanı
74
Puanları
28
KOCAELİ 4.05 şaka şaka 5.05
 
Üst Alt

AdBlock (Reklam Engelleyici) Tespit Edildi!

Merhabalar! Forumdaki reklamları görmek hepimiz açısından can sıkıcı olabiliyor ve bunun farkındayız.

Tabii ki reklam engelleme eklentileri, reklamları engellemede harika bir iş çıkarsa da forum sitemizin varlığını sürdürmesi açısından reklamlara ihtiyacımız var. Bu yüzden forum sitemizde iyi bir deneyim yaşamak için AdBlock (Reklam Engelleme) eklentinizi devre dışı bırakın lütfen.

Anlayışınız için teşekkür ederiz...

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım